marți, 14 iulie 2009

Revitalizare

Tre sa fac ceva cu blogu ista.

Nu imi place , vreau sa trec pe wordpress , dar mi-e drag conceptul de blogspot , pentru ca aici mi-am inceput "cariera" de blogger. Pfai de capu meu ce da sentimentalisme 8-.

Neah , not that myriam lacroche anymore. Sunt prea cinica ca sa mai fiu asa romantica.

Dar sunt conservatoare si daca m-am apucat de un blog pe blogspot apai asa ramane.

Si cu hi5-ul fac la fel. il am de printr-a 5 a , aveam aproape 500 de poze stranse in 6 ani , m-am indurat acum o saptamana sa sterg ce nu era cu mine , ce nu era relevant , chestii de prin gimnaziu care nu-si aveau rostul si am ramas cu 162 de poze. Nu pot sa-mi sterg contu de hi5. E un fel de album personal , cand am chef sa-mi aduc aminte de vacante , BR2008 , viata mea before highschool , acolo ma duc . Nu mai am poze in calculator , chestie care sucks , deci ma uit la poze pe hi5 . am cont si pe picassa , l-am facut ca sa share-uiesc cu some friends niste poze , dar hi5-ul e mai practic. nu simt nevoia sa primesc commenturi.

Fix asa e si cu blogu : am un istoric al tuturor lucrurilor pe care le-am debitat si nu am de gand sa trec pe wordpress si sa pierd 150 de postari [ wow!]. Nu scriu sa ajung ca zoso , sau pitzi.org , scriu ca asa imi vine mie.

recent l-am utilizat pentru creatie literara. initial mi s-a parut super chestia scrisa. Acum ca orice chestie scrisa de mine : it sucks. ma consolez cu garcia marquez care zicea ca el nu si-a recitit cartile decat poate una sau doua la batranete pentru ca la putin timp dupa publicare i se pareau foarte proaste.

Deci pastrez blogu si incerc sa aduc un suflu nou. make it more readable ;;).



In rest? Vacanta , passion & stuff. Der buch. lots of buchs:)). Trop buchs , ca sa le combin pe toate 3. Mai ich spreche deutsch , pe ici pe colo , mai un film , mai un nerv pe baza de plictis , mai un edit de poze pentru dev , mai o iesire in oras...
nimic nou sub soare...

Si totusi , cred ca trec pe wordpress. Sau nu.
ma mai gandesc.


J.

2 comentarii:

Raluca Petre-Sandor spunea...

:) mie mi se pare extrem de misto faptul ca la bulinutele alea cu "cum ti s-a parut" ai numai chestii pozitive. niciun punct negru. fain :P

Iulia Iordache spunea...

Ralu draga , nu stiu la ce te referi , dar o sa te intreb cu prima ocazie :)