miercuri, 5 decembrie 2007

Born to live

               Citim poezii , vedem filme, ascultam melodii si traim prin ele. Dar experienta noastra unde e ? Unde asteapta ea pitita cat timp noi ne documentam?Uneori chiar ajungem sa scriem si altii sa ne citeasca . Dar asta inseamna ca am trait suficient? Ca avem experienta? O data in viata . Un lucuru facut o data in viata ne da oare dreptul sa vorbim despre el? Eu zic nu. Spun nu experientei si incalc legile nescrise ca sa pot scrie despre lucuri pe care nici un om nu le cunoaste.
               Da , scriu. Despre ce? Nici eu nu stiu. Scriu ce-mi trece prin cap dupa ce vad un film , dupa ce am citit o carte, dupa ce am ascultat o melodie , dupa ce m-am batut cu replici dure cu colegele de clasa , dupa ce m-am despartit de realitate , dupa ce visez.....
                Pentru ce scriu? Pentru ca vreau sa spun tuturor ce gandesc eu . E un amalgam de idei . Pe care vreau sa le cunoasca si altii si sa zica : " Vai ce dusa-i tipa aia!" sau " Stii, tipa aia are vreo 2 idei bune da nu stie sa le exprime!"
                Da mai, dar asta e stilul meu . Merit sa traiesc pentru ca m-am nascut cu el. Pentru ca orice lucru ma inspira . Pentru ca am scris si voi scrie oricunde gandurile mele.
                 Am compus o poezie in tren. Una in metrou. Una la hotel la munte , in timp ce undeva, in hol , cole mei se distrau . Una am scis-o pe masina de spalat in timp ce asteptam hainele sa iasa. Iar acum stau pe covorul din baie cu tone de hartie in brate. Si il vad albastru si moale. Si ma inspira si continuu cu scrisul. Si iar imi vin idei.
                Dar , ca o romantica incurabila ce suntam sa o las balta. Am sa-mi intarzii gandurile marete pentru o carte buna. Poate ca o sa ma-ncumet dupa multi ani sa-ncep sa citesc "Pe aripile vantului "2 volume ambele mai mari decat dex-ul sau poate ca o sa ma tenteze manzoni cu" logodnicii"... Mai stii... Totul e posibil.
                Orice e posibil daca tu crezi. Te-ai rugat sa termin mai repede cu acest monolog obositor ca sa nu fii nevoit sa abandonezi asa ca iti multumesc pentru ca nu m-ai abandonat mai devreme si te las sa mergi la somn, la treaba , la scoala , la realitate .

Niciun comentariu: