joi, 28 august 2008

Imi iau zborul

Maine plec in Creta.
Mi-era dor de greci... Tare tare dor de ei.
Voiam tare mult o vacanta in care sa zac langa
ai mei pe un sezlong la soare... Si nu sa ma duc
every night in tineretului sau sa joc Mafia pana la
6 , cu toate ca daca e sa ma gandesc mai bine as
da sezlongul pe mafia imediat :)).
 Mi-e tare dor de toate. Asa cum mai vorbesc cu
antreprenoristii mei pe mess , mi-e tare dor de ei
si as da orice sa ma intorc la Poiana Pinului... Sa stam
mai mult acolo si sa jucam Mafia pe intuneric :D imi
pare rau daca am facut o obsesie pe chestia asta...
Dar nu pot sa uit  cat de tare era...
Si ma intorc pe 5 acasa ca sa plec pe 6 in Cehia:)
Multumita tot celor de la BR. Doamne ce va mai iubesc:X
Mi-e atat de dor in fiecare clipa incat pe cuvant
de nu ma gandesc ca m-ati indoctrinat. Suntem
o adevarata secta :)) Martorii lui Razvan si alte
povesti de genu :))...
Vreau sa mai vand zodiace , sa-l gasesc pe bogdan in
patul meu facandu-i masaj sabinei , vreau sa mai
cant baby shark cu anca , vreau sa mai rad de Razvan
si antena lui , vreau sa mai dorm cu capul pe masa
langa francezi , vreau sa mai cant i'm a bitch i'm a lover ,
vreau sa se mai aseze cutu pe picioarele mele , sa
o mai aud pe Silvana razand ( =)) ) , sa mi scriu necrologul,
sa caut umbra pe scarile alea , sa ma feresc de albine ,
sa ma feresc cu alexandra de omu ala mic si negru ,
sa va insotesc la fumat si sa -mi scriu postari pe blogul
de hartie , sa alerg la masa ca iar am intarziat si sa se uite
urat la mine bucataresele cand le cer apa , sa va vad
costumati in becalli si banel , green spirits si tiganci ,
sa va vad la never ever :>....
vreau sa mai fiu alaturi de voi :D. Doamne cu cata nerabdare
astept acel follow-up.

si uite ca si postarea mea despre Creta si Cehia s-a transformat
tot intr-o lauda a sectei BR. :))
Deci :
Vreau in Cehia si Creta. Asta era ideea.:)
Da mi-e dor de voi...
Si atunci cand o sa lancezesc la soare cu o pina colada in mana
sau cand o sa mi pun camera la dispozitie pentru un student ceh
tot la voi o sa ma gandesc...

Deci... imi iau zborul... Vorbim cand incepe scoala( of doamne :( )

Mi-e dor de voi :*

Iulia Iordache

Niciun comentariu: