duminică, 9 noiembrie 2008

Predispuse la romantism

  Mda. noi fetele. Noi fetele de azi.noi vrem romantism.
hm, nu va asteptati la asta nu?
 ei bine eu ma asteptam sa nu va asteptati la asta. Stiu
ca si celelalte fete vor romantism , dar eu vreau chiar
mai mult si pentru ca nu va pot spune exact ce vor ele,
dar va pot spune ce vreau eu , o sa fac chiar acest lucru.
 Fetele vor un tip curajos care sa vina la ele tam-nesam
si sa le spuna te iubesc , sa-si asume riscul de a fi refuzati.
  Fetele vor un tip care sa le invite la un suc dintr-un
motiv stupid : hai sa invatam la o ciocolata calda , nu
conteaza ca nu suntem in aceeasi clasa / liceu / oras.
   Fetele vor un tip care sa nu se poate abtina sa le ia de
mana , sa le sarute chiar daca nu-si permit. Fetele vor un
tip care sa le intrebe daca pot sa fie sarutate sa nu aiba
timp sa raspunda si sa fie sarutate.
   Fetele vor un tip destept. Nu conteaza cat e de frumos,
dar trebuie sa nu spuna " n am mai citit o carte de cand
eram clasa a 4 a si nu citesc decat daca n am de unde sa
mi iau comentariile la romana". Fetele vor un tip care
sa zica " Stii cartea aia? am citit o mi s a parut faina rau"
  Fetelor vor un tip direct. Care dupa foarte putine pretexte
de a avea o anumita legatura cu ele , iau atitudine si le
invita la mult asteptata ciocolata.
   Fetele vor un tip care sa intelega ce vor ele si care sa
aiba curaj sa greseasca. Si ce daca te refuza prima oara? Or
sa zica da a doua oara , doar pentru ca prima oara le-ai luat
prin surprindere si a doua oara deja stiu ca-ti asumi riscuri.
  Fetele vor un tip care sa nu aiba mai multe bijuterii decat
ele si blugi mult mai slim decat ai lor.
   Fetele vor un tip care sa arate demential la costum,
care sa aiba o camasa incredibil de sexy , care sa le innebuneasca
de fiecare data cand o vad.
   Fetele vor un tip care pur si simplu traverseaza curtea scolii
si zice " Buna Y . Eu sunt X. Vino la un suc cu mine sambata.
nu accept un refuz pentru ca nu o sa mai am curajul sa mi mai
exprim inca o data sentimentele."
   Fetele vor un tip direct , care sa fie capabil sa spuna te iubesc.
   Fetele vor un tip care sa nu vrea altceva din prima saptamana.
  Fetele vor un tip care nu le spune te iubesc la prima intalnire.
   Fetele vor sa fie iubite , vor sa traiasca o poveste ca in filme.


Din foarte mica mea experienta , cam asta vor fetele.
Din gandurile mele va pot spune ca mi doresc sa traiesc o poveste
ca n filmele alea americane - for teens. Nu chiar popularul scolii
se intalneste cu tocilara scolii si se schimba radical , dar un tip
care sa se intalneasca cu mine si sa faca ceva , exact in clipa
in care ma astept cel mai putin. Sa ma ia de mana sa ma duca
pe baza scolii si sa ma invite undeva . Sa apara din senin la usa
clasei mele si sa mi zica ca trebuie sa mi spuna ceva chiar in
acelasi moment , sa ma sperii crezand ca a patit ceva si el
sa mi spuna ca nu mai rezista tacand. Eu vreau un tip puternic.
Ideea e ca Prince Charming nu se gaseste pe toate drumurile,
cu atat mai putin in caragiale , ploiesti. Totusi eu sper ca o
sa gasesc my own prince charming , iar pana nu l gasesc nu o
sa vorbesc cu nici o imitatie. Da am ramas aceeasi.
  Si stiti de ce sunt eu asa de romantica? Pentru ca sunt idealista,
perfectionista , si nu vreau sa stric starea mea actuala de good
girl , not touched girl cu imaginea de very touched girl.
  Am sarutat un singur tip pana acum si nu mi-e rusine sa
o afirm pe blogul care il citeste 3 sferturi de clasa , eventuali
baieti interesati , oricine. Si sunt mandra ca nu am sarutat
mai multi pentru ca nu au meritat altii. Nici norocosul nu stiu
daca merita , dar era un pas pe care trebuia sa l fac la vremea
respectiva pentru ca eram prea orbita de prezenta singurului
om cu care imi imaginam ca pot sa ma sarut. II multumesc
oficial pe aceasta cale ca mi a zis de muuulte ori ca sarut foarte
bine , although it was my first time.
   Mda , acestea fiind zise ( dupa un alt session de nestapanita
sinceritate pe blog ) , presupun ca orice tip care afla de acest
blog si il citeste ori: 1. Becomes totally turned off by a virgin
in relationships 2. becomes turned on by the chase of a begginer.
 Pentru categoria 1: Bravo voua baieti :)) duceti-va la alea cu
experienta. 2: n-aveti nici o sansa.
  Eu caut categoria 3. Care ma vrea pe mine si nu experienta
mea.:)

Hai , gata :)
O seara placuta,
Iulia.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ba. au cam multe pretentii fetele astea :))
nu e bine deloc sa cauti asa.. o oarecare perfectiune pentru ca niciodata nu o vei gasi,ceea ce va genera multa dezamagire si frustrare :p
anyway imi place articolul.nu zic ca nu ar fi adevarat.. chiar e foarte sincer per total si apreciez asta
doar ca.. parerea mea e ca e doar asa.. fantezist :D

Cool-Boy spunea...

Fetele nu sunt pretentioase atata timp cat stii ce sa le oferi si in anume cantitati ca sa poata fi satisfacute. Fetele adora sa fie iubite, sa fie rasfatate, din cand in cand sa le oferi si un pic de romantism, simt nevoia sa fie bagate in seama, adica barbatul sa fie constient tot timpul ca ele exista. Daca stii ce sa le oferi si ele sunt multumite.