marți, 16 decembrie 2008

Amintiri.

 Ma poticnesc de amintiri.
 Seara asta a fost a amintirilor. Am inceput cu o
conversatie cu o veche prietena cu care nu mai
vorbisem de ceva vreme , am continuat cu un
banal link de hi5, care mi-a starnit cele mai diverse
amintiri de Cuza. Ah ,Cuza.
  Si cum era . Cum a trecut doamne asa mult timp?
Unde au plecat zilele alea? Mi se perinda prin fata
ochilor mii de imagini , mii si mii. Zamete , hohote
de ras , bucurie , tipete , incruntari , armonii ,
dezorganizari , fete , atat de multe. Par un film care
are scenele extrem de amestecate , dar care totusi
are mai mult sens decat orice altceva. Vad tot
liceul ala in fata ochilor , vad atatia oameni , vad
culori , vad neputinta de a le mai aduce inapoi.
   Tot in seara asta am dat de cateva print screenuri
de anul trecut. Nu-mi vine sa cred ca puteam spune
unele din lucrurile pe care le-am spus. Adica... Nu stiu.
Chiar atat de mult se poate schimba un om in cateva
luni? [ era vorba de anul scolar trecut .] Nu stiu cui
trebuie sa multumesc pentru transformare , dar
presupun ca toate astea incep undeva in vara. Si
totusi am avut tendinta sa repet unele lucuri , desi
am invatat multe din prostiile de anul trecut.
  Ca sa ma citez din anul trecut: " X e ca un drog
de proasta calitate . In loc sa devii high , devii doar
dependent de nefericire." Si da , aveam dreptate ,
X chiar era un drog de proasta calitate. Si multe
alte lucruri in viata sunt droguri de proasta calitate.
  In clipa de fata nu simt decat dor fata de anii
trecuti , dar nici un regret fata de trecerea acestui an.
A fost oribil , groaznic , teribil de prost , in anumite
privinte , dar si extraordinar de productiv in altele.
 Mi-am schimbat viata. Am ajuns sa fiu multumita
de mine , aproape mi-am schimbat mentalitatea spre
ce-mi doream eu sa fiu. M-am impacat cu mine
insami si asta cred ca e cel mai important lucru.
  Mi-aduc aminte de suferinta din anii trecuti , care
anul asta nu m-a mai insotit , decat in mica masura.
Suferinta de a fi " rebut social , tipa care nu are
prieten , e grasa , groaznica , etc".
 Am devenit omul care arata bine , are farmec
prin strungareata pe care o ura , tipa care asteapta
doar omul potrivit pentru ea , tipa care se accepta
asa cum e , tipa care zambeste mai mult , tipa
care flutura din gene in tramvai , tipa constienta
de lumea din jurul ei, tipa care e capabila sa treaca
peste multe.
  That doesn't mean I don't have my up's and down's
too . Da , exista perioade cand redevin vechea mea
persoana , pentru ca ma confrunt cu prea multe ca
sa nu clachez , din cand in cand , pentru 5 minute.
Nici un om nu e atat de puternic.
  Si in legatura cu suferinta de a nu avea pe cineva,
exista intotdeauna speranta de a-l gasi pe right one ,
dar oricum nu mai e aceeasi suferinta. Nu am devenit
imuna , sunt cu atat mai vulnerabila cu cat simt
apropierea sarbatorilor . Dar , la acest lucru nu se mai
adauga motivele. Daca nu e , nu e pentru ca it wasn't
meant to be. nu pentru ca as fi eu fiica padurii , ca sa
ma exprim putin mai formal:). Nu e din vina mea ,
decat daca vina mea e de a alege cu grija , de a mi
dori un om care sa nu dea cu mingea in peretii clasei ,
care sa aiba curajul sa vorbeasca si sa nu ma lase
doar pe mine sa vorbesc , care sa ma aprecieze pentru
ceea ce sunt si sa ma respecte , fara sa vrea si altceva.
Si am exemple atat , dar atat de concrete pentru
fiecare dintre oamenii astia, incat contraexemplul ,
omul acela , nu cred ca mai poate exista.
  Vin sarbatorile. M-a izbit ieri cand mi-am luat
la revedere de la Paul si astazi de la Doamna Lungulescu.
Nu o sa i mai vad anul asta. Si ce am facut eu anul asta?
Multe.
  Ma uit la graul de langa mine. Se anunta un an prosper.
Dar oare chiar vreau tot ce am spus ca vreau? Chiar...
Dar cred ca da. O sa fac un sacrficiu pentru a ma modela,
asa cum fac mereu.Stiu ca am sa pot , numai sa fiu ajutata
de providenta.
   si cum ramane cu romantismul? Locul 2 , evident. Nu mi
pot permite sa sper ca la pastele armasarilor voi avea si asta,
in conditiile in care sunt lucruri mult mai importante la care
ar trebui sa ma gandesc cum ar fi aplicarea la tot felul de
activitati care ma duc tot mai aproape de facultate , in alta
tara.
   Da , cred ca stiu ce vreau. Da, nu regret anul asta. Da , vor
veni vremuri mai bune. Da , o sa patinez weekendul asta.
Da , o sa ma bucur de ziua mamei de Craciun. Da , va fi
magic.[ multumesc inca o data de urari , T.]. da, viata mea
se schimba.Da .
    Craciun fericit !
    Sarbatori fericite!

Myriam:)

Niciun comentariu: