sâmbătă, 27 decembrie 2008

Mister.

 Si am reusit sa pastrez misterul. Am reusit sa tac din
gura , sa tin un secret si sunt mandra de asta. Asa cum
nici eu nu voiam sa aflu ce cadouri urma sa puna "mosu"
sub brad , asa am reusit sa tin secret, desi am exagerat
pe alocuri.
  si ce e misterul? E un sentiment , o emotie , entuziasm ,
secret , e o parte din suflet. E starea aia in care-ti doresti
foarte tare ceva , dar nu reusesti sa obtii pentru ca nu
stii ceea ce e.
  uneori e si teama de necunoscut. E ca vantul , pe care
il poti simti , dar nu-l poti vedea , e ca un parfum mistic
ce te invaluie si te sufoca , simtindu-ti dorinta disperata
de a-l putea cuprinde pe tot in sufletul tau.
   E dorinta de a vedea ce se ascunde in spatele aparentelor,
in spatele unui val care flutura usor , e dorinta de a avea
ceea ce nu ai avut pana acum , e dorinta de a fi cu tine.
   E un gand care strabate mii de kilometri , e o poveste
cu final fericit , e o rola de film din anii 40 , e un fir de par ,
un graunte de fericire.
   e un secret atat de bine pastrat , incat nu-l pot sti decat 2
oameni care au devenit unul singur. E ceva vechi , care
exista de mii de ani si totusi nou , pentru ca in fiecare zi
devine altceva in altcineva . 
     E speranta , fericire si euforie. E magie , poveste , clinchet
de clopotei. E lumina de la capatul fiecarei zile .
 Noi suntem mister.

Julie.

Niciun comentariu: