duminică, 21 decembrie 2008

De ziua mea

 Desi nici nu mi-am dat seama ca e ziua mea pana
nu am primit un mesaj , desi stiam ca azi urma sa
fie Sf. Iuliana , cu toate astea am reusit sa zicem
sa o serbez , desi neintentionat.
 Dupa o absenta de aproximativ un an de pe ringul
patinatorilor am reusit sa revin in lumina reflectoarelor.
 Evident , ca o vedeta ce sunt , am fost recunoscuta
de toti fanii mei , care m-au intrebat pe toata durata
seriei daca invat in Caragiale. Ajungand acasa am realizat
ca principalul meu fan era chiar Sebi! febletea colegelor
mele de grupa la engleza . Da fetelor , am fost cu Sebi
la patinoar, stiu sunt groaznica , ma urati , dar da , si
eu va iubesc :). Ziceti mersi ca nu am fost cu Fabio :)).
 Am avut un noroc fantastic. Gheata a fost facuta la
timp , patinele au mers bine , au fost reflectoarele aprinse
inca din primele minute , nu am cazut , compania a fost
foarte placuta , totul a fost mai mult decat ok.
 Apoi ajungand acasa , am avut ocazia sa ma delectez
cu un film foarte dragut , asa ca desert dupa felul principal.
  Sarbatorile se anunta foarte dragute anul asta , sau
cel putin vacanta. Desi am multa treaba acasa , gasesc timp
si pentru alte chestii , cum ar fi mersul cu colindul la profi,
sau mersul in oras cu bebe ca sa-i cumpere ceva lui alex
de craciun :). [ Fac progrese ;)) ] . Poate merge si pisi cu
noi sa cumpere si ea o carte pentru soferi incepatori ;). Eu
o sa ma multumesc cu privitul desi incep sa am tot mai multe
remuscari ca nu le-am luat nimic alor mei. Adica le-am luat
cate ceva de prin Cehia , cel putin mamei , dar imi place
prea tare sa fac shopping , adica shopping de craciun. E singura
perioada in care chiar imi place sa ma amestec in aglomeratie.
  Azi e ziua mea , pentru a 3 a oara anul acesta. ;)). Da , stiu
ce de zile! Dar , spre deosebire de celelalte zile , azi am inceput
inca de cand m-am trezit sa ma gandesc la tot ce am realizat
anul acesta , la oamenii din viata mea , la cei ce nu mai sunt si
mi-as dori sa mai fie , la toti cei care ar trebui sa fie langa mine
si nu sunt si din fericire la cei al caror loc e langa mine si sunt
langa mine.
  Si iata si cadoul cel mai important de ziua mea care a aparut
fix acum cand scriu acest post : apartament mobilat dar nelocuit
cu sistem home-cinema , de inchiriat pentru revelion. Deci ,
in sfarsit scap de incertitudine. O sa incep anul nou cu o super
petrecere si cu noi prieteni.
  Astfel , ziua de azi devine fantastica , m-am simtit grozav
inca din prima clipa in care m-am trezit pana acum , cand probabil
o sa ma duc la culcare pentru ca sunt destul de obosita, patinele
nu-s lucru usor :).
  In ceea ce priveste vremea de afara , premonitiile mele nu
sunt asa de puternice , dar speranta ramane. Speranta ca va fi
totul asa cum trebuie , adica va ninge de Craciun.
Ca o sa ma simt bine de rev si ca in sfarsit tot ce imi doresc
capata un sens si o culoare e deja o certitudine.
 

O noapte buna va urez tuturor ,
Mai ales fanilor mei ;)

Iulia

 

Niciun comentariu: