duminică, 9 martie 2008

Crush my love down

  Ne prefacem ca totul e ok. In fiecare zi. Mintim.
Ne prefacem ca totul e ok. Dar stim in sinea noastra
ca nu e, ca visele cu fat-frumos , happy-endurile din
povesti si din filme sunt doar produsul imaginatiei
cuiva , care are darul de a ne readuce zambetul pe
buze pentru 5 minute , cam cat dureaza un happy-
ending.
  De ce insistam totusi sa credem in ce nu exista?
Cred ca ne place sa ne facem sperante. Eu , una ,
ador sa fiu ,, in love " . Nu m-am indragostit niciodata
cu adevarat , sau cel putin asa imi place sa cred , dar
chiar imi plac sperantele , imi place zambetul meu
de pretty much in love girl . Stiti cat de euforica se
poate simti o fata plina de sperante? Cineva care are
un vis? E o senzatie al naibii de placuta.  Zambesc
tot timpul si rad si sunt mai nebuna ca oricand. Cand
nu am o pasiune fulgeratoare , un vis , o speranta ,
sunt normala. Adica rad doar 2 ore pe zi , in loc de
obisnuitele 3-4 , nu mai glumesc la fel de mult , nu mai
am aceeasi sclipire in privire. Si ajung sa-mi duc
singura dorul. Si incerc sa fiu asa fara sperante .
  Uneori reusesc. Dar de cele mai multe ori , sincera
sa fiu nu prea-mi iese. Ok , glumeata si nebuna sunt tot
timpul , lucru pentru care am inceput sa ma invinovatesc
tot mai des. Pentru ca deep down , eu chiar nu simt
nevoia sa rad. E exact opusul. Cu toate astea , rad
mereu , ca ceilalti sa nu stie ce simt eu. E o masca doar ,
care ma face sa uit de mine.
  Simt nevoia sa fiu zguduita de ceva. Un cutremur ,
furtuna tropicala Erin sau mai stiu eu ce ciclon Ivan,
am nevoie de un Hiroshima care sa ma trezeasca la
realitatea de care sutn atat de departe.
  De ce nu pot sa am acel sparkle fara o speranta la
dragostea unui tip , care nici macar nu merita osteneala?
De ce sper ca fiecare urmator vis o sa fie acela care sa
merite osteneala? De fraiera. Pentru ca asa suntem noi,
fetele astea care doar speram.
  Si totusi... We can't possibly be crushed down by every
crush that comes to us. It's time to be strong. Si stiu
ca nu sunt singura in domeniu.
  Hai sa uitam pur si simplu de ei? Nu-i asa?
  Crush them down , we don't need 'em.

 You taught me to look much further. Yes , to a future
without you or with you. No necesities.



Myriam Lacroche

Niciun comentariu: