sâmbătă, 4 octombrie 2008

I'll be back

Parca asa am zis nu? Well , I'm back.
M-am intors si din creta si din cehia , de peste
tot , a inceput scoala cu mirosul ei caracteristic,
cu caietele umplute din primele saptamani , cu profii
neintelegatori , cu dirigi sclerozati , cu toate cele
pe care le are scoala.
Eu m-am intors oarecum diferita. Am avut o vacanta
de genul - eu n-am mai facut niciodata asta , acum am
facut-o. am facut muuulte , pe care nu prea credeam ca
o sa le fac fara sa regret , care totodata sa mi placa...
Nu va ganditi prea departe totusi. Am facut destule,
dar nu chiar pe toate.
Acum visez cu ochii deschisi la alte taramuri , fara
scoala , cu zapada si cu un anumit om langa mine. Nici
eu nu stiu care.
Mai vorbim de-astea normale mai incolo.


Myriam Lacroche

Niciun comentariu: