vineri, 1 februarie 2008

Redescoperire

  Redevenire. E acea senzatie. Pe care am cautat-o.
De mult mult mult mult timp. Voiam sa simt din nou
viata. Nu mai treceam prin viata explorand , eram
pasiva si nemultumita de orice lucru. Si acum am
redescoperit. Cum? Sa-i zicem dragoste.
  De ce sa zicem? Pentru ca nu pot fi sigura 100% ca
asta e. Niciodata nu i-am spus povestii dragoste, nu
am avut curajul sa cred in acest cuvant , pana la capat.
   Si acum? Cred mai mult decat de obicei, dar nu
stiu cum sa explic. Explorez din nou. am acel curaj de
a redeveni eu. Eu cea vesela care face glume pentru
ca e fericita cu adevarat. Si motivul pentru fericire?
Cel normal. Adica nici macar unul. Nu poate fi explicat.
Tocmai asta imi place cel mai mult.
   Sau poate ca nu e asta. E amestecul de amar cu dulce.
Pentru ca undeva simt acea implinire , dar pentru ca
nu e definitivata e amar. E amar si din cauza a ce am
descoperit. Ca exista si oameni care traiesc o viata
de necrezut. Ca au tot ce ti ai putea dori tu de la viata.
Si nu vorbesc despre invidie. Vorbesc despre admiratie,
despre contemplare si despre amaraciunea ca nu poti
face nimic sa ajuti atunci cand poate ca ei ar avea
nevoie de tine.
   E una din starile vechi, de care imi era atat de dor,
pe care imi era frica sa nu o uit.Si o iubesc mai mult
decat orice. Si o sa o tin strans aproape de mine ca
sa o simt pana nu dispare. O sa ma alimentez din
puterea lumii de a fi adevarata. E o realitate dulce.
E un vis care , poate irealizabil , are o amaraciune
tandra , care imi aduce aminte de tot ce a fost si imi
da speranta ca poate... Candva... Va fi mai mult...
Si stiu ca de nu va fi decat o iluzie neimplinita , nu
voi suferi , pentru ca e prea frumos sa fie trist.
      Nu stiu daca am reusit sa redau nici macar
a suta mia parte din ce simt , dar am incercat sa
spun ce inseamna pentru mine , o bucurie, o
reintalnire cu viata ce a fost si care sper ca va
redeveni.


Myriam Lacroche


23:47  1 februarie 2008

Niciun comentariu: