duminică, 24 februarie 2008

Vreau sa devin bitch

Cum e sa fii bitch. Sa-mi zica si mie cineva. La mine
o perioada de bitchness dureaza maxim cele 7 ore
elementare la scoala. De obicei ma inmoi pe ultimele
5 ore din cele 7 , deci nu reusesc sa fiu bitch mai
deloc.
    Sa va prezint ziua mea de incercare de a fi bitch.
Si cool . Si  glamour . Etc. Prostii si fite din astea.
     Deci. Ma trezesc de dimineata la 11 in camasa mea
sexy de matase , intre niste cearsafuri de satin( okei
am modificat adevarul era un maieu rosu de bumbac
si cearsafurile la fel) si merg somnoroasa la masa unde
mama  ma implora sa mananc ( de fapt imi zice sa ma
grabesc ca sa poata strange masa).
    Dupa ce ii spun lui daddy cat de mult il ador si el
imi jura ca voi fi mereu fetita lui...
    ( - Tati tu stii cat te iubesc eu azi de dragobete?
       - Ce vrei? )
Accepta din prima sa ma plimbe doar de dragul meu
la Bucuresti , la Globus.
      ( -Haide tati te rog eu mult , am ajuns pe judet la
romana , aide tati am avut 10 in 4 din cele 5 teze ,
haide tati....)
Apoi urmeaza pregatirile. Sa-mi iau blugii aia sofisticati,
sau pe cei cu i-pod incorporat, sau pe cei cu clape de la
Chloe?
         ( Sa-mi iau levi's ul sau pe aia care ma arata
slaba?)
      Decid sa-mi iau Chloe ( adica pe aia care ma arata
slaba).
       Camasa aia sexy , cu vedere la decolteu in nuante
de mov , din matase naturala ma pune in valoare in
mod extraordinar ( cred ca e matase sintetica da in
rest totul e adevarat ).
       Plecam de acasa , impreuna ca gasca noastra de
prieteni din inalta societate , care de obicei merg numai
la opera si teatru , dar de dragul nostru fac acest efort
inimaginabil .
       ( Plecam de-acasa cu gasca noastra de prieteni
tacaniti , cu care ne distram mereu , iesim impreuna
tot timpul  la iarba verde si radem muuuult de tot , care
chiar isi doreau de mult sa mearga la circ).
        Eu eram finalizata cu privire de gheisa periculoasa,
gene luuuungi , sacou sexy , cizme cu toc , blugi fenomenali,
mult self-confidence , atitudine de total bitch.
        Ajungem acolo. Luam bilete, iar eu descopar ca am
loc intre cea mai mare bitch-prietena a mea si un tip super
sexy , ea ofticandu-se ca nu sta ea langa mine sa se dea la el.
       ( Tipul sexy avea 5 ani si era blondin si super simpatic,
iar prietena mea era la fel de bitch ca mine adica la fel de
aproape de 0 % ).
         Circul a fost grozav, revenind acum pentru tot restul
postarii la lumea reala , va spun cu tristete ca nu stiu cum
am ajuns pe jos , plina de praf , muradarindu-mi blugii si
lovindu-ma pe jumatate din fata. Am o dunga ca si cum
mi-ar fi facut ochelarii semn , o nara mova  si un semn
deasupra sprancenei drepte.
        Toata gasca a ras si a zis ca urmeaza sa ma marit,
cica asa se zice la superstitiosi . Sincer? Nu cred in din-astea ,
plus ca la cum arat nu m-ar vrea nici un marmot.
        Mai stiti cand va ziceam ca nu folosesc fond de ten?
Ei bine , as cam vrea sa-l folosesc , dar nu-l gasesc deloc.
E pentru prima oara cand eu chiar am nevoie si nu am. Ma
simt pentru prima oara disperata ca nu am fond de ten. Cu
toate ca nu stiu cat o sa poata ascunde.
       Mai bine ma manca Leo la circ. Sau mai bine fugeam cu
rusii aia acrobati. Prea multi rusi la circ si nici unul rus ca tine.
Nu vreau sa o dam pe filozofii.
        Vreau sa devin bitch. Vreau sa nu-mi pese , ca o albinuta
din floare in floare vreau sa zbor , etc. Din astea. Ca o albinuta
cu blugi Chloe si machiaj de 1000 de euro , plina de fite as vrea
sa fiu , pentru ca vad ca la unii , pe cat iti spun ca nu le place ceva,
pe atat le place mai mult...
 

Vai acu incep cu din-alea. I love you all... Pupici muuuuulti.
Rbd rulzzz...
Sunt incredibil si iremediabil de trista pentru ca nu mai am
fond de ten , cred ca am sa ma sinucid de tristete, iubu meu
o sa se sperie maine de mine :(( Vai ce tristete.

In realitate , ma privesc in oglinda si ma amuz.
In realitate , nu vreau sa devin bitch.


Sunt pur si simplu eu.


Myriam Lacroche.
       


 

Niciun comentariu: