marți, 10 iunie 2008

Atmosfere. Alegeri.

 Trebuie sa iau o decizie importanta .
Si , cum eu nu pot sa iau decizii importante decat daca
le vad scrise pe hartie , sau in cazul asta , pe calc , am
decis sa scriu.
  Dupa cum scrie si in profilul meu , am 15 ani. ( aproape
16 , dar nu-mi place sa ma devin  batrana :D ) . Deci ,
anul asta am fost clasa a 9 a( dupa parerea mea inca mai
sunt pana nu incep a 10 a ) . Si cum era ceva foarte la
moda la inceputul anului scolar , m-am apucat si eu
de debate. Am fost peste 100 de persoane la trainingul
initial. Ulterior trupele s-au rarit atat de mult incat
eram chiar mandra ca am rezistat cu stoicism atata
vreme sacrificandu-mi fiecare sambata in favoarea
acestei activitati( n am citit tot anul o carte buna. de
fapt n am citit prea multe carti . maxim 4-5 ).
   M-am certat cu mama si i am scos ochii cu idei de
genul : habar nu ai tu ce inseamna faptul ca sunt la
debate pentru intrarea mea la facultate. Am avut cea
mai mica medie din toata cariera mea de elev:) Si nu
pot sa zic ca e mica , dar nu mi am dat seama pana
acum de acest lucru.Ca nu e deloc mica.
  Am fost la FIAT. Competitia internationala de debate,
care are loc in Romania , la Sinaia . Trebuia sa merg si
in Estonia , dar nu am avut bani , sponsorizare ( ne
trebuiau in jur de 2000 de euro pentru intreaga echipa
si coach.). FIAT trebuia sa fie cea  mai tare experienta ca
debater din primul an de debate. Eu insa nu pot sa zic
ca am agreat-o prea mult. A fost tare. Si singurul lucru
care ma face sa nu regret acea competitie a fost ultima
noapte , in care in sfarsit m am simtit parte din FIAT.
  Asa cum a reiesit probabil si din postarile anterioare ,
sunt o fire mai timida , credula , dar nu pot sa zic ca-s
nemultumita de atitudinea mea. Sunt ceva mai tacuta
fix atunci cand nu trebuie.
    Si tocmai de aia nimeni din club nu ma agreaza in afara
de prietenii mei. Cu care ma cunosc de o viata. Si ca sa nu
mai dau vina pe mine atata ca stiu ca nu e vina mea .
Macar in cazul asta nu e vina mea. Sunt cu fite de bucuresti
si trebuie sa te bagi  in seama cu studentii si cu tipii mai mari
ca sa ai vreo sansa ca incepator .
  Or eu n am de gand sa perii pe nimeni nici sa ma platiti. Nu
vreau sa perii. Singurul om pentru care m am chinuit 8 luni
a fost proful care conduce clubul. Pentru ca el nu intelegea
care-i smenu in club. Si cand a inteles... Eu nu m am mai dus,
pentru ca pana la urma el nu poate sa le faca pe toate.
   Si imi pare asa de rau ca de o luna nu mai merg la debate.
M am trezit intr o dimineata vesela ca fusesem la debate. Si
apoi mi am dat seama ca am visat. Cum? aia marii nu puteau
fi asa de prietenosi decat intr un vis.
   Iar acum . Decizie. Sa ma las de tot sau sa ma mut la clubul
oponent? L as trada pe prof. Si toti cei care pleaca din clubul
asta vor sa se apuce la anu in celalalt.  Asta nu inseamna ca
tot de fita o sa dau? nu mai vreau. Pentru ca din cei 100
de la inceput era multa fita. Numai fitosii fac debate. Or eu
vreau sa fac pentru mine , ca sa fiu in stare sa vorbesc si eu
2 cuvinte da bune. Calitati oratorice , etc , etc. Poate ajung
andreea esca intr o zi :)).
     Si de ce vreau sa ma duc la clubul celalalt ? FIAT. I am
vazut si pe ei acolo. Si ei dau sanse oricui , sunt simpatici
si n au fite de 2 bani. Plus ca nu prea mai au oameni ca toti
trec a 12 a. Daca stau bine sa ma gandesc si la clubu de acum
se intampla la fel. Dar stai ca mai sunt cei din geeneratie
cu mine care se comporta de parca as fi retardata sau
invizibila. Niste scarbe toate. oops. am zis toate? voiam sa zic
toti.
     Maine ma vad cu proful . Si vreau sa vorbesc cu el.Si
o sa i spun clar ca al sau club a devenit de tot ... ( ce are
ursu in loc de mana ? - laba- sau ce se gaseste pe piata
la turci mai ales? - rahat-) Stiu ca iar o sa incerce sa faca
ceva si nu o sa i iasa din nou. Da ma rog. Ar trebui
sa ajung eu studenta ca sa se intample ceva...
     Si de ce ma oftic cel mai tare? Pentru ca o sa pierd regionala
si Nationala de anul asta din urmatoarele motive:
     1. n am mai fost la debate de multa vreeeeeeeme.
      2. n am echipa
      3. ce dracu sa caut acolo daca eu un jucator de clasa
a 9 a , am avut un punctaj aproape la fel cu o tipa care
e super jmekera in club si toti o iubesc ( e tot a 9 a ) ,
[si la fel la fel cu o tipa de a 11 a pe care chiar o respect
si nu mi vine sa cred ca a avut acelasi punctaj ca mine]?
    Sunt ofticata rau. :-<>Am mai avut enspe mii de incercari. Dar acum chiar m am
saturat de toate fitele si de toti nenorocitii. Punct.Vor sa
scape de mine? O sa le ofer satisfactia asta , iar apoi am
sa am grija sa ma vrea inapoi , dar sa ma vrea al naibii de
rau...
     Mi am descarcat nervii. Si stiu foarte bine ce am de facut.
( stiu ca maine profu o sa ma dea inapoi cu vreo 20 de mii
de kilometri... )
        Gata. A venit vara. Sa ne gandim la lucruri frumoase.
       ;;)
       :)
       Vacanta placuta tuturor. Si sa va distrati. sa mereti la
munte , la mare , la discoteca tineretului in costinesti , in tabara
(la gratare si sa faceti foc de tabara pe un deal inalt noaptea langa
o cruce maaaaare. :D  Va iubesc aiuritilor:D)
     Asa . Ce sa mai zic?
      A da.
      Nimic.
        Am zis nimic,
               Deci PA!:D


Myriam Lacroche.





Niciun comentariu: