vineri, 16 ianuarie 2009

blogul meu.

 Pentru ca am un blog si pentru ca l viziteaza lumea
nu inseamna ca ar trebui sa ma tem nu? Doar am
declarat sus si tare ca ma simt independenta si ca
nu am nevoie de parerile altora? si atunci de ce am
mintit fix aici unde ma eliberez? Ca sa scap de presiunea
numita peer pressure? Nu doamnelor si domnilor
care stati cu fundul intr un scaun la un birou eventual
cu mana pe mouse citind acest blog. Nu am prieten
si nu am avut. As putea foarte bine sa l numesc
blogul unei virgine , dar nu al unei ciudate. Am
prieteni care ma respecta , si care ma iubesc si
oponenti  viciosi , care nu recunosc cat de tare le
pasa daca postez ceva in  seara asta sau nu. Deci ,
pentru ca tin prea mult la amintirile intiparite pe aici
nu o sa l inchid , nu are rost.
Sunt o persoana prea pozitiva si prea optimista,
desi pe aici scriu numai cand am nervi  sau cand
sunt de a dreptul furioasa , sau cand sunt deprimata.
De cand am acest blog m-am schimbat prea mult
si voi continua sa ma ocup de el pana cand voi
avea o varsta mai inaintatata , doar pentru placerea
de a reciti toate evenimentele vietii mele incepand
de la 15 ani.

cu alte cuvinte , ce fac aici e doar pentru mine ,
eventual prietenii mei. Si m-am saturat sa cedez
unor presiuni din afara care nu isi au rostul.

Multumesc celor ma citesc chiar daca nu ma cunosc,
din diverse motive ...

Iulia Iordache.

Niciun comentariu: