duminică, 11 ianuarie 2009

choose.

 Daca ar trebui sa alegi , ce ai alege?
Daca ar trebui sa alegi intre ratiune si
inima, ce ai alege?
  Am realizat recent , ca daca ar trebui
sa aleg intre fizica !!!! si sa trebuiasca
sa fac eu primul pas intr-o relatie , as
alege fizica. Trebuie sa mentionez ca
urasc fizica , nu mi a placut , nu stiu nici
un pic de fizica si nici nu voi stii. Stiam
un sondaj conform caruia 80 la suta dintre
oameni daca ar trebui sa aleaga intre
moarte si a atinge o tarantula ar prefera
sa moara.
  Cam asta e si optiunea mea in cazul asta.
E o situatie ciuuuuudata, extrem de ciudata,
cea mai ciudata. Sentimentele nu se
explica , prin simplul fapt ca eu sunt inconstanta,
iar el e constant. Eu sunt constanta in sentimente,
el nu a fost vreodata. Cel putin pentru mine.
Presupun ca isi iubeste mama , tatal , vreo ruda
mai importanta , cea mai buna prietena , dar
nu pe mine.
  Conflictul e deci simplu si totusi complicat.
Nu stiu daca exista ceva constant sau nu , daca
visez sau nu. Am mai visat , degeaba. Dar parca
soarta totusi insista. Am ales sa fac pasii gresiti
pana acum , sa fug ? Dar , imi aduc aminte de
chestii din trecut , dovezi , a tot ceea ce a fost ,
dovezi de ieri care mi spun ca mai e ce cred
eu ca e.
  Aleg . Aleg sa fiu eu.

Juju

Un comentariu:

Anonim spunea...

Eu de obicei aleg rational... Dar intotdeauna, ma intreb in interior, este bine ce fac? Ce simt? Sunt multumit / fericit cu alegerea rationala.? Si fac mici ajustari.
E bine sa faci primul pas... E bine sa faci si al doilea pas... Sa vezi daca persoana de langa tine te lasa pe portita stramta in viata sa, daca iti acorda respectul necesar si si sansa de a o cunoaste. Niciodata nu am fost insistent... Dar regret momentele in care am ezitat sa fac un pas in plus, sau macar primul pas... Macar tu ai grija sa nu regreti mai tarziu :)... Numai bine.

Thomas