vineri, 2 ianuarie 2009

Happy new year!

 Well , happy new year!
 I hope you'll have a great year , cuz that's surely
what I'm gonna have ! :) Am inceput bine , foarte bine,
foarte foarte bine si extrem de sexi at the same time.
 Mi am dat seama ca ma enerveaza multe, mai ales la mine.
Am mintit doar ca sa scap de o chestie naspa , n am avut
curaj si nici nu vreau sa am. I'm just a bitch breaking a heart.
Ma enerveaza faptul ca stau prea mult pe net , ca sunt foarte
cocosata de la o vreme si ca am mancat de Craciun fix cat
sa pun la loc ce dadusem jos. N am facut nimic in vacanta si
saptamana viitoare am pre-testul care imi va spune daca
merg la nationale sau nu.Nu mi-am facut eseul de intrare la
FWLS , nu am facut absolut nimic nici pentru UWC , dar am
facut si o chestie buna.
  Zilele astea a fost la TV Legally Blonde . M am uitat la el
( si ieri si azi , in timpul revenirii dupa nebunia de la rev si
cele 3 ore de somn , care au fost petrecute in patul cui trebuia,
i know that sounds kinky but it was meant to be like that :P)
.... si mi am adus aminte ce vreau eu. Vreau sa plec la studiu
in strainatate , sa fiu nu buna , ci foarte buna la tot ceea ce
fac , sa arat mai bine decat beyonce si sa stiu exact ceea ce vreau.
  Anul asta imi aduce un vant bun , prielnic pentru tot ceea
ce fac si dupa seara asta , credeti-ma ca nu o sa mai fiu om , decat
foarte rar. O sa fiu .... ceva ce nu vedeti decat asa prin filme.
   And ... Just listen Alanis Morissette- I'm a bitch I'm a lover ,
maybe you'll get my point.

I'm done searching infinity for others. I'm searching my own way ,
my own infinity.

Cheers ,
Iulia
  

Niciun comentariu: