miercuri, 14 ianuarie 2009

Sado-maso.

 
conform unor recent efectuate sondaje de "celebra" : "eu",
am ajuns la concluzia ca femeile sunt sadice si ca le place
sa fie chinuite, pentru ca apoi sa aiba motive sa se planga
oricui le iese in cale.

mda, suna ciudat , dar asa e. care ar mai fi farmecul daca
dupa o lunga zi de serviciu nevestele nu s-ar plange ostentativ
pentru ca sotii sa se simta obligati sa le faca masaj?

de ce am mai zice , noi , "femininele" cu frustrare:" tampitul ala iar
se uita dupa mine si nu face nimic , in ma-sa. dar de maine
nici nu-l mai bag in seama. din clipa asta nu mai exista pentru
mine". Evident , what if tomorrow never comes?

placerea de a suferi este uneori mai mare decat placerea
de a fi fericit. depinde de la om la om , evident , dar exista
certitudinea ca astfel de cazuri masochiste , exista in principal
la reprezentatele sexului frumos.atunci cand perfectiunea
nu poate fi atinsa , prin fericire , ajungem din nou la starea
initiala de nefericire cauzata tocmai de absenta fericirii ,
deci nu putem fi multumite in veci, but is it worth trying?

evident , masculii feroce nu se tem sa sufere. amuzant este
insa , cand cei care nu au de ce sa sufere , pentru ca au toate
atributele unui "macho" sau cel putin ale unui tip "bun " , de
lume , pentru care orice gagica "misto" ar face destul de multe
chestii , sufera. am putea spune ca au chiar o atitudine emo ,
doar pentru ca "the one" al lor nu-i vrea . situatia imi aminteste
de glumele cu barbatul singur pe o insula inconjurat de femei ,
intrucat si acest "macho" din exemplul meu , desi are cam tot
ce-i pofteste sufletelul el tot insista sa aiba singura femeie de
pe insula care nu il vrea.

ar putea sa tina si de instinctul vanatoresc , mai ales la barbati,
dar explicatia la femei care este? probabil ca sentimentul de
vulnerabilitate este permanent necesar unei femei , pentru a
se simti implinita. deci , cand este refuzata , sau cand pur si simplu
"nu-si gaseste sufletul pereche" sau "boul ala nenorocit isi bate
joc de ea" , exista placerea de a fi compatimita de ceilalti /
celelalte : " da-l incolo de prost fata , ca gasesti tu altu mai bun".

concluzionand , frustrarile si sentimentele umane in general sunt
de neinteles. singura concluzie reala pe care putem sa o tragem
din tot acest sadism este faptul ca suntem cu totii niste ciudati.
ah , dar in mod clar si  uimitoarea concluzie pe care am tras-o eu
cand am avut contact cu "macho-ul ranit " : si barbatii sufera ca
prostii , numai ca la ei e mai rusinos , eventual jenant , penibil si
nu in ultimul rand , o chestie pe care nu ar trebui sa o faca in vazul
lumii , mai ales in vazul ei.


hm. sadismul sau sado-masochismul , mai bine zis,  ar trebui
incadrat in categoria drogurilor puternice , dar care nu au 
intotdeauna un efect placut.




Niciun comentariu: