sâmbătă, 10 ianuarie 2009

greseli .

 Sunt multe greseli pe care le poti face in viata.
Atat de multe incat nu merita sa enumeri nici
macar una. E detestabil sa transformi o veselie
de cateva minute intr-o suferinta prelungita,
datorita unor povesti pe care le credeai
incheiate de multa vreme.
 E groaznic sa realizezi niste adevaruri care
au fost intotdeauna in fata ta si tu ai refuzat
sa le vezi. E oribil sa ti dai seama. Realitatea
doare, chiar daca nu ai fost drogat inainte.
 M-am saturat sa cred ca am anumite
aptitudini si posibilitati pe care de fapt nu
le am. M-am saturat sa cred prea mult in
mine.
 Am inceput sa nu mai cred in vise/visuri.
Nu ajuta la nimic. The american dream , even
requiem for a dream , m-au adus intr-o
deplorabila stare de a crede ca dintre toti
oamenii de pe planeta eu sunt singurul care
nu trebuie sa viseze , sau sa creada in puterea
viselor de a se indeplini.
 Mi s-au spulberat visele unul dupa altul si
cel mai greu imi e atunci cand invie speranta ,
ca ar putea fi ceva, ca as putea schimba ceva,
ca in mine sta puterea de a schimba, dar eu ,
nu sunt capabila de asa ceva. Sunt perfect
untrained for , unfamiliar with , everything
that has a "no" in front of it.
  always say never goes the saying for me.
Pur si simplu asa e , m am saturat. Pana
maine dimineata o sa o iau efectiv razna.
Cat de greu e sa afli ceea ce te intereseaza?
Cat de greu ii poate fi unui om sa-si invinga
sentimentul de timiditate si rusine macar o
data si sa gaseasca cel mai banal motiv de a
spune...Ceva. Orice. Doar nu e prima oara,
caci stiu ca nu e , caci a mai fost o data, si tot
cu mine.
  SI da , stiu sentimentele mele de frustrare si
enervare sunt aproape emo.aproape , n o sa fiu
niciodata emo , pentru ca ascult frank sinatra
si nu am de gand sa mi tai venele sau sa ma
arunc din pod.


O noapte buna va urez,
chiar si tie,
si dream crusher-ilor.

Julie

Un comentariu:

Cool-Boy spunea...

Din greseli invatam ca sa stim sa nu mai le repetam. Este o lectie pentru noi.

Despre persoanele emo nu pot spune ca imi place stilul lor dark. Imi plac oamenii optimisti si plini de viata.