duminică, 25 ianuarie 2009

lauda de sine

eu chiar mi am numit rubrica in care apar postarile
scrieri interesante si alte genialitati? chiar am facut
asta ? Pe bune ? Oh , shit.

Aceasta postare este ca sa ma laud. Eu si inca vreo 15
oameni sutnem absolventi de cursuri marca LMT , cu
amprenta personala a lui Paul Olteanu :)).

Pai si ce am invatat eu? Sa am muuuuulta incredere
in mine , nimic din tot ceea ce spui nu e gresit , nu
exista pareri bune si pareri gresite ci doar pareri.
Ca e bine sa ai obiective si ca nu trebuie sa ti dai singur
in cap atunci cand nu reusesti sa le indeplinesti.

si evident , cel mai important , e ca e biiine sa ai
un motiv pentru care sa iesi duminica din casa
[ nu mi vine sa cred ca iar o sa fiu sechestrata,
desi cred ca mama ar vrea sa mi gasesc asa, rapid
un prieten ca sa nu mai stau in casa duminica ,
spre deosebire de tata care considera ca iesitul
in oras pe bune , care se intampla o data pe luna
in cele mai bune cazuri este fooooarte des]

Dar revenind la lmt , ah ce fain a fost:D
Mai vreau , mai vreau!

am mai invatat ca:
e bine sa porti chiloti
e ok sa te gandesti cum ar fi la inmormantarea
ta[ eventual cum te plang ceilalti :)) ]
e foooarte ok sa folosesti prezervativul


Ah , da si am mai sesizat o chestie.Daca ai un
aparat nikon cu reglare manuala toata lumea
cand o sa invete sa l foloseasca o sa zica mai
intai ca l mangaie , apoi o sa realizeze ca poza
e de fapt orgasmul aparatului . Va recomand
sa cumparati o camera nikon daca vreti sa
auziti o gama larga de persoane gemand.

Multumesc LMT:))

Iulia.

Niciun comentariu: