duminică, 18 ianuarie 2009

Bucuresti

 Renuntand la visele aiurea cu nationala la engleza ,
am decis sa fac ceva mai bun pentru mine si anume
sa fac un modul de training pe care tot astept de un an
sa-l fac.
  O sa fie in Bucuresti si am si ocazia de a sta la o
prietena. Ah , Bucuresti. De ce iubesc eu orasul asta
pe care multa lume il uraste?
   Pentru ca are viata , pentru ca te face sa te simti
parte din lume . Pentru ca poti sa mergi cu metroul.
Pentru ca pot sa-mi revad vreo 2-3 prieteni cu
ocazia asta. Pentru ca o sa revad sediul Codecs. Pentru
ca ma face fericita. Pentru ca daca as putea sa ma
mut acum in Bucuresti , as face o doar cu regretul
de a lasa 2 prietene in urma si atat , nimic mai mult.
   Pentru ca o plimbare pe Magheru seara nu echivaleaza
decat cu ocazia de a merge la New York. Pentru ca centrul
te face sa te simti bine ca roman , chiar daca e asa de
aglomerat.  Pentru ca as vrea sa merg la Teatrul National.
Pentru ca poate o sa merg in Green Tea , iar :D:X. Poate
ca o sa aflu si multe altele.
  Poate ca o sa fiu fericita. Poate ca o sa fac multe poze.
Poate ca o sa invat Bucurestiul pe de rost. Poate ca o sa
ma descurc cu metroul la fel de bine ca in Praga. Poate ca
mi-era dor.

Abia astept , dar intre timp , trebuie sa merg la scoala.8-|

Bucuresti , iti promit o revedere:X.

Iulia.

Niciun comentariu: