marți, 8 ianuarie 2008

Anywhere. Anyhow.He is damm stupid

Have you ever wondered? Ten years from
now where would you be? Where would you
live , what job would you have? You never
know what's next but you always know what
there was in a day in the past.

Have you ever noticed? That i am not acting
like i used to do before... Have you ever
wondered?Why i always keep on coming back
for more....I'll never be the same again,
i tell you for sure.. You really were
my ecstasy... My real life fantasy.

Voiam sa las postarea asta asa. Atat. Da'
m-am enervat. What the fuck? Toata lumea are
blog. Io inteleg chestia asta , da nu se
presupune ca tre sa si spui ceva daca ai un
blog?Da , proza mea e de doi bani , dar am si
ceva poezii cu care ma mandresc , macar alea
au ceva esenta . Pe bune. Ce blog e ala in care
scrii ca ai fost la nush ce chestie organizata
de nush ce prof care munceste nush unde ( si nici
macar nu ai informatia corecta) si mai face
nush ce in timpu liber... Cu ce ma intereseaza
pe mine chestiile astea.
In opinia mea , un blog il scrii daca ai de
spus ceva mai interesant. Daca nu ai , fa-ti un
jurnal , iar daca iti place sa tastezi, fa-l
in word, nu il posta pe net , sa-ti vina
cititorii insetati de ceva nou , revolutionar
si sa gaseasca ceva care seamana cu un newsreport
de la otv... Chiar daca tie ti se pare ceva super
tare... God ce m-am enervat.
Da si acu mai tre sa zic ceva. Desi nu oi fi eu
Eminescu sau Calinescu pe bune , eu nu ma cred'
atat de varza... Sunt chiar atat de varza?
Vorbind la modul cel mai serios. Nu cred ca
v-ar interesa sa stiti ca am pisoiul bolnav ,
ca m-am certat cu mama sau ca ceaiul pe care
il credeam de tei era de lamaie. Nu e un lucru
interesant. Daca v-am spus parerea mea despre
The Hilton Idiot , ei asta e un lucru care mai
merge. Nu v-am spus cum ma simt eu vizavi de
clonare sau ce parere am despre infuziile cu
esente de menta. Cand o sa ajung atat de rau
va rog foarte foarte frumos sa ma anuntati.


God save me from being pathetic.


Myriam Lacroche

Niciun comentariu: