marți, 1 ianuarie 2008

Poveste despre ceva "


 

Avi si bunica erau inca in tratative. Desi nepoata insista,
bunica nu se lasa convinsa prea usor , dorindu-si sa nu
cedeze prea devreme si sa dezvaluie un secret care ar
fi trebuit pastrat.
     - Haide, spune, nu te mai codi atat. Intelege ca o voi
face pentru binele meu si pentru fericirea mea. Daca
mama si tu ati facut-o nu poate fi atat de rau si daca
si voi ati trecut prin acelasi lucru ma veti ierta mai usor.
      - Am iertat-o greu pe mama ta.
      - Ei bine pe mine ma veti ierta usor ca doar tu ai fost
complice. Te rog . Spune-mi...
      - Fie. Solutia este o casatorie facuta din dragoste
izbucnita in al XII lea ceas al zilei a XII a din luna aXIIa
din anul in care ai aflat acest secret cu Printul Andoro.
       - Adica peste o saptamana eu ar trebui sa ma
indragostesc de mister ingamfare in persoana ca sa pot
fi fericita o viata intreaga? Si ulterior sa ne si casatorim?
Bunico... De ce dintre toti el?
       - E fiul luntrasului peste Stix - raul pe care merg cei
ce ajung pe cealalta lume- cu zeita Fericirii.
        - Ihm cred ca inteleg. Deci eu sunt rezultatul tristetii
cu viata , iar el al fericirii cu moartea. Pai daca el e un
astfel de copil trebuie sa aiba si el anumite probleme nu?
         - Spune-mi de cate ori l-ai vazut tu pe el.
         - Nu de multe ori .O data. De doua ori. La balul
dat de Sidona cand i-a fost partener si mi s-a parut
un complet idiot care se da mare pentru ca a citit
multe din cartile din biblioteca din Alexandria dar
mie mi se pare infinita asa ca sa nu se mai dea mare.
           - Cred ca nu o sa fie greu.
           - Ce?
           - Ce ce?
           - Ce nu o sa fie greu?
           - Sa reusesti intr-o saptamana.
           - Bunico tu ma iei peste picior?
           - Nu dar... Stii cum se spune de la iubire la ura
nu e decat un singur pas...


To be continued...


Myriam Lacroche


01. 01.08 - 04:27
            

Niciun comentariu: