joi, 3 ianuarie 2008

Da. Sunt eu.

   Tocmai am avut un soc.

   Stand pe mess ca orice licean normal de varsta mea,
am dezvaluit unei bune prietene ca acea Myriam care
se dadea Lacroche studenta sunt eu. Si pe langa
faptul ca mi-a luat foarte mult sa o conving ca nu mint
am ramas destul de impresionata de faptul ca mi-a zis
ca o sa ajung ca Eminescu =)) si ca o ,, sa ma mor"
( cine a vazut cafe deko pe youtube stie).

    Cu alte cuvinte mi-am sters postarile despre viata
studenteasca inspirate din povestile unei alte prietene
in anul 3 la constructii si le am lasat pe cele care ma
reprezinta si care exprima exact adevarul gol golut.

   De ce nu am zis de la inceput cine sunt? Pentru ca
am vrut sa sti ce parere au ei si ele despre mine fara
sa stie cine sunt , am primti in general pareri bune , dar
am aflat si ca dialog-uriel din poveste despre ceva sunt
cam infantile pentru o studenta de 23 de ani.

   Din tot blog-ul cel mai tare mi se pare articolul
cu Sex&the city. Este cel mai real posibil. Ma rog
nush cat crede mama ca eu am de gand sa fac foarte
curand sex , dar tata cred  ca e un pic mai jenat de subiect.
   

   Anyway , e mult mai bine sa stie lumea cine esti ,
chiar daca toti zic ca ar trebui sa publici si sa devii un
megastar cand de fapt singurul lucru la care te gandesti
este sa primesti si tu 2 comment-uri care sa nu fie
de la prietenii tai ca sa stii exact ce valoare ai.


 My dear readers , o sa mai scriu la poveste despre ceva
cand o sa decid ca nu sunt in perioada mea infantila,
ca sa nu existe riscul de a crea niste dialoguri stil
Ion Creanga - Amintiri din Copilarie...

   See you all ,
              Myriam Lacroche

Niciun comentariu: