vineri, 4 ianuarie 2008

Cum se odihneste geniul din mine

    Vezi doamne as fi un geniu. Da sunt un geniu . Sa stii.
Toata viata mea am fost, unul descoperit de nimeni.
Yeah right.
    Revenind la subiectul pentru care am inceput chestia
asta : Vorbeam cu iulia pe net si imi zice :Cum de nu te
odihnesti geniule la ora asta? ( era 00:15 ). hmmmm.
   Pai... Eu nu prea dorm acuma la ora asta pentru ca :
          1. E vacanta !!! Hooray....
          2. Nu pot sa adorm chiar de ma pun in pat.Spre
exemplu , aseara m-am pus in pat la 1:30 , am incercat
sa dorm pana la 1:45 , nu am reusit , am citit pana mi-au
obosit ochii din editia Wordsworth a Madame Bovary,
adica pana la vreo 2:30 , dup aia mi s-a parut ca mi-e
somn si am stat cu ochii pe pereti pana la 3 , pana
cand m-am gandit ca as putea sa incerc sa ascult
Bryan Adams si Alicia Keys ... To make me fall asleep.
Si a mers. Asta pana cand am scos castile din  urechi.
Si a inceput sa tiuie iar tacerea :) Ahhh....Si iar am
inceput cu privitu pe pereti si cred ca pe la 4 am reusit
sa adorm cu gandul la un tip super dragut brunet si
cu ochii albastri , evident amorezat de mine pana
in maduva oaselor. Se poate spune ca dormeam deja.
Chestii din astea nu se intampla in realitate.Adica
faza cu amorezatu. :) ca de tipi super draguti pot
sa dau si in viata reala. Dar...Hai gata ca dup-aia
o sa ma credeti o frustrata maniaca si nu vreau
sa stiti adevarul :))
       Geniul din mine se trezeste la ora 12:15 , trezit
de mama , care imi spune ca e unu si ca sunt o
puturoasa fara pereche si ca maine o sa ma trezeasca
la ora 7 , lucru pe care nu-l face niciodata asa cum
niciodata nu reuseste sa ma culce mai devreme
cu un simplu indemn. Are nevoie de o amenintare
convingatoare ca sa am faca sa ma culc:))
        So ...Eu ma odihnesc intr-un fel. Geniul in altul.
Eu ... V-am prezentat programu. Da geniul se culca si
se trezeste cand vrea el. Tin sa precizez ca aceasta
scriere e cu geniul dormind pentru ca daca nu dormea
eu acuma scriam o poezie inteligenta gen ,, Minciuni
cu dor" care nush cat e de inteligenta dupa parerea
unora da e preferata mea...Probabil pentru ca mi-a
iesit rima binisor.

       Gata. Sper sa reusesc sa ma abtin.3 postari pe seara
ajung. Hopa.:D

        Sleep well...
 


Myriam Lacroche

Niciun comentariu: