miercuri, 23 ianuarie 2008

Ce-ti pasa tie chip de lut / De o fi Ea sau Alta?

I wanna be who i really am. I want to be me.
You have to be you. We have to be us.
Intrebarea mea de o viata a fost: Ce lipseste?
De ce mai e nevoie? Ce nu am eu si are Ea? Ea ,
adica cea care a avut n iubiti cu o ratie p ,
intr o perioada q. Meet my boyfriend , maths.
I cheat him and i don't do my homework. Cred
ca aia era. Nu sunt fidea:)).
Da cine a avut sansa? Nu arat grozav ,uneori
am parul zburlit ca de baba cloanta , dar cei
pe care am stiut sa i aleg sa mi fie aproape ,
ma plac asa cum sunt. Cred ca o sa fac o criza
de nervi pe tema ,, nu am prieten" si o sa
intru pe andrei si o sa l intreb daca lui nu ii
place de o fata ce nu i place la ea si ce nu
am avut eu de m-a lasat asa ca proasta.
Tupeu. Da lipseste. Pentru ca eu sunt o
invechita din aia cretina care are impresia
ca el tre sa fie primu care se misca.si nu invers,
Adica asa cum e Ea.
Ea. E slaba , plina de un font du teint fitos,
care da impresia de naturalete , are obligatoriu
un aer glamour si un accesoriu chic, poarta
blugi lee cooper sau zara , are rimel care
ii face genele sa ti intre in ochi si evident,
everlasting gloss . Cand merge toate privirile
se intorc dupa ea si toti baietii vin la ea
spunand ,, hey , girl, what's new" iar ea
ii priveste analizator . Un tricou puma sau
o pereche de ochelari netocilaresti nike (cine
stie cunoaste) ar trebui sa fie de ajuns sa
ii intri in gratii. Numele. Trebuie sa fie
special , deosebit , astfel incat toti
sa se intoarca sa afle cum o cheama daca
o striga soferul limuzinei sau bmw-ului, dupa
caz. Cynthia , Fabiana,Adriela,Anne,Cristiana.
Daca numele nu a fost special el devine: Mikky,
Deiutza-girl, etc.
Eu. Am un fond de ten care nu mai stiu
pe unde e si nu ma chinui sa l caut decat
daca am nevoie sa mi astup rana pe care am
facut o cu furculita in barba , rimelu-l-am
pierdut si pe ala damm it, da il folosesc
pe al mamei cand merg la un party, gloss ul
e balsam de buze natural de la nivea.Blugii-
ehei , unii si unici- levi's barbatesti:).
pentru ca sunt simpli si nu glam.:))Cand trec
pe langa baieti , daca ma cunosc de mult mult
timp e un fel de buna , iar daca ma cunosc
de putin timp e un fel de buna mimat cu buzele
care nu se aude. Ca sa imi intre in gratii
lucru pe care le oricum nu si l doreste, tre
sa fie dragutel sa nu se dea in spectacol si
sa para de treaba. Probleme e ca aparentele
inseala si ca eu nu am avut dreptate cand
mi s-a parut ca e de treaba.Nume: Iulia ,
Sorina , Elena , Corina. So what? Cand ma
striga tata din masina mea care nu e mertan
nici bmw nu ar intoarce nimeni capu.


Da. E pe bune nu i minciuna. Poate ca asta
doare cel mai tare k nu mai mint deloc. Si
ca nu mai pun virgule si capitals.:)


Noapte buna.


Myriam Lacroche



00:09 , 23.01.08

Niciun comentariu: