vineri, 4 ianuarie 2008

Vorbe


La noapte-am sa plec
Caci nu mi-e usor
Cand simt iarasi patul rece si gol si glasul tau ca un ecou

O noua zi
Tu n-ai sa stii
Privesc spre cer si-ntreb de ce
N-au nici un rost regretele
Iar ma indrept spre nicaieri

Vorbe..vorbe care tot mai dor
Vorbe spuse prea usor
Diminetile tarzii

Vorbe..vorbe care tot mai dor
Vorbe spuse prea usor
Mai poate fi ceva-ntre noi
Sunt doar iluzii

La noapte-am sa plec
Mi-e greu dar incerc
Vreu din mintea mea cumva sa sterg
Vorbe-n care nu mai cred

In fiinta mea e o lupta grea
Sa nu privesc in urma mea

Si bratele larg le-am deschis
Ma las purtat de vant prin noapte

Vorbe..vorbe care tot mai dor
Vorbe spuse prea usor
Diminetile tarzii

Vorbe..vorbe care tot mai dor
Vorbe spuse prea usor
Mai poate fi ceva-ntre noi
Sunt doar iluzii

Vorbe vorbe vorbe...oooooo
Vorbe vorbe vorbe...oooooo
Vorbe vorbe vorbe...oooooo
Vorbe vorbe vorbe...

Vorbe..vorbe care tot mai dor
Vorbe spuse prea usor
Diminetile tarzii

Vorbe..vorbe care tot mai dor
Vorbe spuse prea usor
Mai poate fi ceva-ntre noi
Sunt doar iluzii

Vorbe..vorbe care tot mai dor
Vorbe spuse prea usor
Diminetile tarzii

Vorbe..vorbe care tot mai dor
Vorbe spuse prea usor
Mai poate fi ceva-ntre noi
Sunt doar iluziï



M-am indragostit de aceasta melodie....Nici eu
nu stiu ce-mi place si ce ma emotioneaza , cred
sincer ca e doar ceva comercial , dar probabil
ca-mi aduce aminte de vremea cand eram eu
tanara si ascultam amintirile ma chinuiesc...
bla bla...Hmmm... Si totusi...Partea cu iluzii
mi se pare nespus de reala...Nu poate fi nimic
intre mine si nimeni , e doar o iluzie, pentru
ca eu m-am nascut sa ajung la manastire.
Doamne- Doamne s-ar supara pe mine daca
nu mi-as urma destinul , mai ales ca acum sunt
o pacatoasa fara pereche. Ce vorbe ma dor pe
mine? Nush. Cand am tipat la mama. Cand am
jignit persoane care nu meritau. A da. Si mai
ma doare ceva. Primul te iubesc de la un baiat.
Era de un rev. Si cred ca el era beat mort. Dar
mi-a zis asta. Iar eu , din cand in cand ma inreb
daca stia ce spune sau a vorbit bautura din el.
Nu pot sa zic ca la un moment dat nu au fost
anumite dovezi. Mai stii poate eu am dezamagit
prin faptul ca nu am crezut. Am deschis subiectul
la un moment dat . Si mi-a zis ca inima lui e
impietrita. Dar a reusit sa si-o despietreasca
pentru o tipa care e jumate din el , are voce
de barbat , si e cu multi ani mai batrana. Si-a
revoltat toata familia , m-a facut pe mine sa
cred ca poate reuseam si eu sa-l dezghet dar nu
am stiut cum. Sau poate ca nu. Eu nu eram
dispusa sa-i arat ce cearsafuri misto am eu. Ea
da. Si cred ca i-a aratat de multe ori.
   Astea-s doar niste ganduri , dar pentru mine
sunt vorbe care dor. Glasul ala ca un ecou ,
intrebarea de ce? Ce am avut eu atunci?
Si faptul ca simt ca ma indrept spre nicaieri.
Tradare? Greseala? Exagerare? Una din ele.




Myriam Lacroche

Niciun comentariu: