luni, 14 ianuarie 2008

Too Good To Be Light

Nu sunt eu aia. Eu sunt ,, too good to be true":)).
Sau nu:)). Pai de ce ,, too good to be light"?Pai
pentru ca ceva care contine alcool e ,, too good to
be light".
Sa incepem cu inceputul.
1. Avand in vedere ca sunt fata o sa incep prin a
prezenta aspectul din punctul de vedere al unei fete.
Esti fata. Esti in liceu sau chiar mai mica.Mergi in
excursie. Si in noaptea aia te imbeti . Manga. Muci.
Moarta.Cum vreti voi sa ziceti.Acum urmeaza intrebarea.
De ce? Pana mea sau a sorinei, a cui vreti voi, de ce?
Ok. Te-ai imbatat. Trecem peste. Presupunand ca nu
ti-ai dat seama ce mult ai baut, dupa ce te imbeti de
ce te dai mare cu asta?Esti fata. Ti de pare feminin?
Ei bine afla ca nu e.Deloc deloc? Da,deloc deloc.Daca
te imbeti , taci , du-te la tine in camera si dormi.
Nu umbla pe holuri strigand ,, vai ce manga sunt",
pentru ca asa esti mai cool. Nu E S T I!!! Daca nu ai
vazut si acel nu iata l: N U. Crezi ca asa vei deveni
mai tare in ochii baietilor? In ochii baietilor cretini
poate, care spre norocul tau , sunt din ce in ce mai
des intalniti pe planeta asta. Un tip normal nu e
innebunit dupa un sarut cu gust de vodka urmat de un
romantic intrat in coma alcoolica sau un vomat minunat.
Doamne. Tara asta se duce de rapa. De fapt lumea asta.
2.Daca stii ca ceva e ,, too good to be light" , ar
trebui sa te intrebi cam cat ai putea si tu sa bei ca
sa ramai light.Eu una ma descurc. Imi place vinul alb
demidulce, produs in germania daca se poate, cu ceva
grade on board , care dupa 2 pahare te face sa ajungi
la acea stare cool glamour de care vorbeam. Eu una ma
opresc la un pahar jumate.:)Concluzie: bea mult daca
stii ca poti sa duci , nu bea mult tocmai pentru ca stii
ca nu poti sa o duci.
3. Boys are stupid. Asta e o revelatie mai veche. DA
All the boys are stupid e destul de noua daca stau eu bine
sa ma gandesc. Mie imi placeau baietii mai mari cu cel putin
3 ani. De ce? Pai , ei erau aia maturi si responsabili si etc.
Yeah right. Pana cand love of my life, a devenit ex-love of
my life. Ia sa vedem daca ghiciti de ce?It's easy. He
didn't notice that if u drink a lot and another lot of lot
you get drunk. Cel mai mare soc din tot evenimentu asta
cu lumea care se imbata , a fost sa descopar ca el nu
facea exceptie. ,, Bai andrei e beat." Shut up. Nu am
crezut. Credeam ca e barfa. ,, Bai e cu bogdan si sunt
beti morti amandoi.",, Si bogdan? acu nu te mai cred deloc"
Da. Bogdan parea si mai si decat andrei.Cu toate astea
au fost beti. Ambii. De fapt de bogdan nu m-am convins
pentru ca nu l-am vazut eu. Dar la ora 4 cand andrei a venit
la mine in camera sa vada daca se intampla ceva interesant
acolo si sa nu descopere nimic, avea 3 beri inghesuite in
geaca ... Si nu cred ca stia nici el ce zicea. Shhh...E
4....Shhhhh.... Ei... urasc senzatia asta. Pentru ca
andrei nu e cu 3 ani mai mare decat mine. Andrei e cu 8
ani mai mare decat mine. :|Da . Asa e. Deci. Cati ani
va avea sotul meu? Mai batran decat virinel probabil , avand
in vedere ca si ala mi se pare imatur. Incep sa o inteleg
pe moni. Sau nu. :))Nu cred ca ea s-a maritat cu viri
pentru ca restul erau imaturi.Ea avea nevoie de un rolls.




Ei... Ce as mai putea sa zic. Nu va imbatati. Sunt convinsa
ca daca e cineva care ma citeste pe bune, acu o sa se lase.
Ce zice ma asta? Ca nu e bine sa te imbeti? Ce proasta e!!


Offf. Greu mai e. Sa speram ca nu toata lumea face asa. Sunt
eu , iulia , sorina . Sa speram ca mai sunt alte exceptii in
afara de noi. Sa speram ca nu ,, all " sunt stupid:).



Buh bye.


Myriam Lacroche.

Niciun comentariu: